Tre tappade spikar

Idag hade vi lägermästerskap i medeldistans på WRE-banan från tävlingarna  för några veckor sedan. Det gick inte så jättebra för mig direkt. Först fick jag ingen karta eftersom jag startade sist. Men tillslut kom jag iväg 3 minuter senare än tänkt med en begagnad karta.  Nåväl, inget att skylla på. Jag gjorde tre riktigt  bedrövliga bommar, men annars gick det bra. Trist att jag tappade tre spikar i mina nya skor bara. Benen kändes lite tunga efter  >20km ol per dag hittils. Mästerskapet vanns av OL-Davve som visar fin form. Även Toomuch och Bäckis visar på fin form. I morgon åker vi upp till bergen. Jag har nog gått ner två kilo.

Kommentarer
Postat av: Helgfransosen

Satt spikarna någonsin riktigt fast i skorna innan du satte på dej dem är frågan...eller är det orutin som ställt till det?

2008-03-16 @ 10:31:41
Postat av: påsen

orutin, tror jag! hehe

2008-03-16 @ 20:37:31
Postat av: rollen

Du skulle kommit förbi och hämtat reservspikar innan du åkte;)

2008-03-17 @ 14:11:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback