Hektiskt

Idag har jag jobbat 10h och tränat 2h. Blir inte mycket över till annat då. Träningen bestod av ett cykelpass med racern, det var inte igår! Jag kände mig ganska stark och det var riktigt skönt väder att cykla i. På slutet av passet cyklade jag om en MTB-cyklist med dålig tandrad. Han försökte hänga på, och när jag trodde att jag skakat av honom och svängde upp mot backen uppför skräddarbacken, genomsköt han mig och jag fick en ganska lång naturlig intervall. Spattigt, jag vet, men skönt. Vad är en bra tid från rondellen upp till toppen egentligen? Jag tror 8 minuter är bra.

Kommentarer
Postat av: Gandalf

Välkommen till verkligheten Hammer!!!

2008-07-02 @ 10:44:36
Postat av: Wbom

24-10-2 =12 kvar, jäkla sjusovare.

2008-07-02 @ 21:21:55
Postat av: Hammer

Gandalf>> Tack...



Wbom>> Lägg till transport, matlagning och ombyte så är vi snabbt nere på 7h sömn...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback