Natt-ol

Nu har jag tränat natt-ol två kvällar i rad. Det har varit kul men slitsamt. Igår var det inte så bra för min del, missade mycket och hade inget bra flyt alls. Blev förvånad över att jag var med täten på sista ogafflade slingan! (gemensam start, tre gafflade slingor +en gemensam, 17 personer på långa banan, drygt 6km).

Idag var det bättre upp. One man relay, ganska likt upplägg som gårdagen men mindre deltagare och tuffare bana. knappa 9km och tre slingor. Hade riktigt bra flyt och orienterade bra även om det gick knackigt och ringrostigt bitvis, sen tog jag det ganska lugnt just för att hitta flytet. Blev knappt några pulslag A3 alls trots att det var ganska tungsprunget bitvis, dels beroende på snö och blöta marker. Men också beroende på min ringrostighet. Jag har tränat ganska hårt sen jag kom hem från bulgarien också, så det kanske spelar in lite, men det är inte nu jag ska vara på topp ol-mässigt...

Facit på fem fel får ni vänta med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback