Hemma-hos-träning

Idag var det återigen hemma-hos-träning hos mig. Som vanligt mycket trevligt. 90min snöpuls där vi lyckades navigera fel och sprang utför i ungskog i 30 minuter och kom ut på ett annat ställe mot för vad vi siktat på. Vi såg läckra spår av ett oidentifierat djur. Buden var många om vilket djur det skulle ha kunnat vara. Rådjur, hare, mård, gris och bock var några av gissningarna, det vi tycker var läckrast var att det var ca tre meter mellan varje nedslagsplats...

Nåväl, efteråt käkade vi soppa, mackor och semlor hemma hos mig. Johan och Thomas missade bussen hem. Jag fick tömma alla mina skåp på mat. Hittade bröd i frysen med bäst före-datum 2004-10-29. Sverige förlorade matchen, så vi lyssnade på MNK-klipp istället. Smegge kom och åt semlor med oss. Vi somnar nog ovaggade ikväll.

Kommentarer
Postat av: rollen

Mycket fin träning med efterföljande mat igår! Småviltets borgarklass vet hur man fixar för sig:)

2008-02-06 @ 09:57:03
Postat av: too much

HAHAHAHAHAHA, borgarna äger!;)
synd att man fick lite febran efter passet, men imorgon är det dags igen! natt-ol! grym träning hammer!

2008-02-06 @ 21:37:02
Postat av: too much

HAHAHAHAHAHA, borgarna äger!;)
synd att man fick lite febran efter passet, men imorgon är det dags igen! natt-ol! grym träning hammer!

2008-02-06 @ 21:38:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback