Öbacka challenge

Det var en utmaning jag inte klarade av. Redan till första kontrollen slarvade jag bort 50 sekunder. Och sen tappade jag 20 sekunder både till andra och tredje kontrollen, trots att jag inte ens bommade tredje kontrollen. Jaja, det var ett ganska stabilt lopp, men jag börjar bli less på att bomma drygt två minuter under varje lopp. Max en minut är nästa steg mot nollvisionen. Som straff för dagens slarv cyklade jag hem. Det var riktigt fint, speciellt första biten från Bonsjöbadet till Stigsjö kyrka (jag hade lätt medvin och lätt utför).

Resultat
1. Olov V 40.38
2. Jag 41.10
3. Sidsjöbäckis 43.09

I morgon är det OS-final i åttamannarodd på tv klockan 11.30, helvete att jag är ute och springer då!

Topp tre småsporter jag bara ser på OS:
1. Bancykling, helst Team Sprint
2. Rodd
3. Kanot C1 500m singel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback