Kontrollutsättare

Idag har jag varit kontrollutsättare för medelpads ultralång-dm. Inte det bästa jobbet direkt, men ganska bra. Terrängen är inte den bästa, men den närmsta eftersom mina päron bor på kartan. Farsan var banläggare och jag fick hänga ut de kontroller som var i det grisigaste området, såklart.

Under tävlingen smög jag mig ut i skogen och studerade löparna. Vid en kontroll stod jag 30 minuter och såg fyra löpare under samma tid. Ultralång-dm är inte den tävling som lockar många deltagare direkt, tyvärr. 73 st tappra startade i alla fall.

En vätskekontroll hade min syster ansvar för och jag spenderade en halvtimme där också. Sköt av lite bilder som kan skådas nedan.


Kommentarer
Postat av: Elin

Varför är inte jag med på bild för? sprang jag verkligen så fort? så de inte han ta?:P

2008-08-16 @ 20:26:48
Postat av: Hammer

Elin> Jag filmade ju dig! 250 mb film orkar jag inte lägga ut, men jag kanske kan youtuba ut den, men det är inte så högklassig film. Men du säger ett skönt citat i den filmen:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback