Ben

Idag har jag cyklat uppför södra bergets fem härliga och nyasfalterade serpentiner. Det tog ungefär sju minuter. Jag hann även med en hel del andra backar på dagens cykelpass. Benen, eller benet är inte 100% riktigt än, så det får bli cykel och rullskidor mestadels. Joggade en sväng nu ikväll och det kändes väl sådär. Som jag sa igår, det blir tuffa 13,4 km på NM i morgon. På arrangörens hemsida kan man läsa:  "En kilometertid under sju minuter kommer sannolikt att innebära en toppfemplacering."

OS-invigningen var bland det segaste jag sett på, och inte heller så jävla bra. En enda lång väntan på att elden skulle tändas, vilket förvisso var ganska coolt. Tyvärr blir det inte mycket tv-tid för mig i morgon, men jag hinner se lite på herrarnas linjelopp innan vi beger oss norrut.

Kommentarer
Postat av: Lars

Du får göra som mig och fejka värre skada än det egentligen är. Då kan man mysa hela herrarnas linjelopp framför tv =). 3:e plats i Norrlands såg jag att du fick nöja dig med.

Postat av: joakim engström

va fan! Invigningen var ju så jävla bra

2008-08-10 @ 12:29:08
URL: http://engstromjoakim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback