Vilket gäng

SkidO-landslaget är ett härligt gäng. Idag körde vi ett av de tuffaste passen som en enkel man kan göra. Vi körde Hovfjällsracet med efterföljande 40min AII-löpning. Vädret bestod av 10 grader och spöregn. Alla som deltog visade fin kämparanda och många blev rejält trötta. Jag själv lyckades beräkna fel på löpningen då jag löpte 60min istället för 40min, krafterna tröt rejält sista kvarten då jag inte hade med mig vätskebältet. Totalt för dagen har det blivit fyra timmar träning. Handen känns bra och humöret är på topp.

Kommentarer
Postat av: tomp

Låter som fina fisken. Känns lite märkligt att inte vara på plats, men man får väl vänja sig. Kör hårt!

2007-09-26 @ 13:03:48
Postat av: Martin

tomp>> Din skido-själ finns alltid på plats, men vi saknar dig rent fysiskt. Men jag tror du skulle tycka det är en aningen juvenil stämning på lägret, mp3 i tunneln och webcam på kammaren mm.

Postat av: tomp

Oj, ja då är det tur man är hemma och gubbar sig med matdosa och kvällspromenad.

2007-09-27 @ 14:15:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback