Stafett-SM och skidpremiär

Igår var det stafett-SM i Halland. Jag löpte förstasträckan efter att vi ändrat vår laguppställning. Jag gjorde en habil insats tycker jag. Tyvärr hade Hoja och Låma inte sina bästa dagar, men rollen skötte sig fint på sista sträckan. Vi landade på 18e placering, en placering jag håller lika högt som mitt intresse för damfotboll...

Nu är jag på plats i Torsby på Landslagsläger. Har nu på förmiddagen genomfört säsongens första skidpass. Det gick fint och jag kunde använda handen rätt bra!! Gjorde inte just något ont alls, så nu återstår det att se om handen går sönder eller om jag kan träna igen i morgon. Nu på eftermiddagen ska jag gå till simhallen och köra några längder.

Kortfattad idag
/Martin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback