Cykel och rehab

Det blev en tidig morgon idag när jag, Nilson och Mårten gav oss ut på en finfin cykeltur i det härliga höstvädret. 8.40 rullade vi iväg och kom tillbaka ca 2h senare, en mycket bra start på dagen. Anledningen att vi tränade så tidigt var att jag skulle hinna med att åka till arbetsterapeuten i Falun 13.00. Känns nästan lite för vuxet att planera dagen så, men det känns samtidigt bra på något sätt också. Arbetsterapeuten tyckte att jag skött min rehabträning bra och det är "bara" två leder jag inte har full rörlighet i längre. Men jag får vänta ytterligare två veckor innan jag får belasta handen som vanligt, men enligt en sjukgymnast jag har kontakt med så ska jag börja testa att gå med stavar för att se hur det känns och vilka konsekvenser eventuell smärta ger. Det låter bra. Men jag saknar min USB-MP3-sladd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback