Tillbaka i vardagen

Det blev en sen kväll igår. Efter två pass i Torsby kom jag hem till Rymden vid 23-tiden. Lägret vasr riktigt bra och jag fokuserade mig på att köra hårda pass med mycket fart. Av de sex pass jag körde innehöll fem av dem fartinslag (lägg därtill 25manna och 25mannakorten dagarna innan lägret). Igår förmiddag körde vi ett Hovfjällsrace, det gick bra för mig, nytt pers, men jag känner att det finns mer att ge med tanke på hur mycket jag just nu ligger efter i stakåkning (tappade 30sek på de bästa de första fem minutrarna innan själva backen börjar på allvar).

Nu är jag tillbaka i vardagen och är rejält sliten i hela kroppen. Jag försöker sköta skola och O-Ringenjobb så gott det går nu, plus att jag laddar inför RAID på lördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback