Nytt pers på Hovfjällsracet

Idag körde vi Hovfjällsracet på eftermiddagspasset. Det var fint och klart och relativt torr asfalt, dvs upplagt för bra tider. Tyvärr var det inte jättevarmt, drygt nio grader vid start och ungefär fyra grader när vi gick i mål. Själva racet gick bra, stakningen kändes mycket bättre än för två veckor sedan och i diagonalbackarna kände jag mig stark. Jag putsade mitt gamla rekord som jag satte för två veckor sedan med 1:13, så jag är jättenöjd. På förmiddagen körde vi ett distanspass i tunneln följt av löpning hem till vandrarhemmet.

Kommentarer
Postat av: Helgfransosen

1.13 bättre rekord, jag vet inte, men antingen så är du i fruktansvärd form eller så har du aldrig tagit i förut...?!

2.a Elitserie-matchen i rad på webtv idag, lika sorgligt som sist...

2007-10-25 @ 22:00:38
Postat av: Martin

Helgfransosen>>1. Tror det ha att göra med att jag börjar lära mig backen nu.
2. Fy fan
3. Hemma nu iaf


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback