En mer vanlig dag

Alarm klockan 07:30, de ljuva tonerna av Euroboys låt Down the road of golden dust strömmar ur mobilen. Efter ett par snoozningar hastar jag upp och käkar gröt utan mjölk. Sedan sticker jag ut på ett rullskidspass på totalt 2h med 4x15min stakning i motlut. Kommer hem och käkar lunch. Blir övertalad av Jocke att hänga med på löptur redan klockan 14:00. Innan passet hinner jag med att snacka lite multisport och massa skit på msn (även lite slösurf). Jag får oxå ett sms av rollen där det står, kort och gott "Kirsten Berlin!". Klockan 16:00 är jag klar med dagens två pass. Då upptäcker jag att jag inte bara saknar mjölk i kylen utan också mat. Handlar, köper 478g lösviktisgodis, illavarslande. Kommer hem och käkar mat jag köpt, äter godis både före och efter maten. Bloggar. Konstaterar den här typen av blogginlägg kanske inte blir så roliga i längden. Sen har min musiksmak tillfälligt begränsats till några få låtar:
Snow Patrol - Open your eyes och Chasing cars.
Shout out louds - Impossible
Jens Lekman - Your arms around me
Arcade Fire - Hela jävla Neon Bible (albumet)

Kommentarer
Postat av: ryss

utveckla kirsten berlin rollen

2007-10-17 @ 19:36:12
Postat av: Assar

Om du ledsnar så är det bara att dunka in the Perishers senaste (Victorious) å borra ner handen i godispåsen.

Postat av: Helgfransosen

Ser att du har ett tufft liv som student! Mätmetod-kursen?

2007-10-18 @ 10:54:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback