Det beryktade grillpasset

image13
Grabbarna vid grillen! Foto: Johan Brunberg, fler bilder
Här

Även idag var det minusgrader på morgonen, således var vi ett gäng på inte mindre än nio personer som for upp till gyllbergen. Det var kanon även idag, ett litet missöde dock. Klantarslet Erik "kron-jon" Rost körde rakt in i mig så att min ena stav gick i tre delar... Detta skedde efter ungefär en timmes åkning, så det blev benskejt för min del resten av passet. Man kan undra hur han lyckas köra rak in i mig när det fanns ett helt naturreservat täckt med skarsnö att åka på....

Passet avslutades med grilling vid dragsjön, mycket trevligt!

På kvällen
Stjärn-ol-intervaller i Falun me Ok Kåre. Många storfräsare på plats, jag valde dock att köra solo, dels för att få orientera själv och dels för att slippa tokkuta utför. Centrum av stjärnan var nämligen belägen på jungfrubergets topp, således bestod intervallerna av utförslöpning och rejäl uppför hem igen. Total ca 40min intervalltid. Kändes rätt bra me tanke på hur lite löpintervaller jag sprungit hittils.

Kommentarer
Postat av: Mac

Fuck va nice! Som Ume, fast ändå inte

Postat av: kajsa

host-host-snor-feber= Avis även idag! =(

2007-03-27 @ 12:42:25
URL: http://richardson.blogg.se
Postat av: Brumpan

Det var riktigt härligt.

Ett litet råd bara. Va inte så bitter...

2007-03-27 @ 15:15:37
URL: http://brumpan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback