Svettigt

Idag for jag och Bäckis iväg till Kolstabodarna och sprang H21-banan från SOKs täving i Maj. Det var otroligt varmt och jobbigt, dessutom otroligt svårt eftersom det inte fanns några kontroller eller snitslar. Nåväl, gick rätt bra men inte så fort, jag tycker det är svårt att pressa sig som på tävling när man tränar, speciellt i denna värme. Mina tider på långsträckorna var dock bra, trots att jag förlorade flera sekunder vid kontrolltagningarna pga de inte var markerade. Så jag är nöjd med passet, men jag blev ruggit sliten och törstig, drack fyra liter vatten direkt efter passet.

Jag passade även på, medan jag såg på Stockholm marathon, att slå pers på Tetris på gameboy, 432 797 poäng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback