Mot Mjölby

I veckan har jag förberett mig inför O-Ringen som går av stapeln i Mjölby. Jag ska för första gången under O-Ringen bo i tält, förhoppningsvis går det bra trots de senaste veckornas regn. Imorgon åker jag ner till Mjölby med Suther och JG.

Efter VM-testerna kände jag mig rejält trött och sliten, vilket jag räknat med. Två vilodagar senare var jag igång med träning igen. Har kört två tuffa pass och två lite lättare pass, så nu ska jag bara släppa upp formen lagom tills på måndag och första etappen av O-Ringen.

Jag har även hunnit med att förbereda och planera inför min tävling A Sweet Summers Night On Hammers Hill, som kommer bli något utöver det vanliga.

Kommentarer
Postat av: kajjan

lycka till i tältet =)
//seYa

2007-07-20 @ 22:42:41
Postat av: kajjan

får man hälsa på under veckan o se hur du har det?

2007-07-20 @ 22:43:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback