35-tempo

Idag har vi haft säsongsplanering med Malungs OK. Vi löpte intervaller i friidrottshallen först, sedan planerade vi in läger och sådant inför kommande ol-säsong. Kändes kul och motiverande. Löpintervallerna gick bra, blev ganska försiktigt tempo då det var första inomhuspasset för vintern. Vi körde totalt 15st tvåhundringar, tempot lade jag på 35 förutom de två sista som gick på 34 respektive 33. Jag antar att det kommer kännas i benen ändå imorgon.

Ett jäkla trist töväder har det varit idag. Jag hoppas inte att all snö försvinner nu.

Kommentarer
Postat av: Sidsjöbäckis

Blir ju avundsjuk när man läser sånt här! Givf inomhus löparbana!

2007-12-05 @ 22:50:52
Postat av: SUCK OCH ÅTER SUCK !

Två löppass på en dag mitt i den fina vintern. SUCK !!

2007-12-06 @ 16:18:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback