Tjat lönar sig

Jag blev inte så nöjd med landstingets ointresse i sina patienters välbefinnande så jag ringde och försökte tjata till mig en ny tid idag. Det gick inge vidare, lyckades dock få en tid två dagar tidigare med beskedet att det var omöjligt att få en tidigare tid. Min mor, som jobbar på röntgenavdelningen på Sundsvalls sjukhus, blev inte heller så nöjd, så hon ringde upp ortopeden i Falun och sa ett par (ganska många har jag förstått) väl valda ord. Lite senare gav sig landstinget och kom krypandes med svansen mellan benen, dvs de ringde upp mig och sa att jag var välkommen den 6 september. Där satt den, tydligen var det inte omöjligt att få en tidigare tid. Tjat lönar sig. Sen skadar det inte att jag har världens bästa mamma som löser problemen och ger landstinget svar på tal!

Kommentarer
Postat av: J

tacka vettja din mammam. Hur hade du annars klarat dig i livet

2007-08-30 @ 21:08:24
Postat av: Martin

J>> Jo, du hade inte heller klarat dig för det är hon som uppdaterar din hemsida, inte jag.

Postat av: tommy

Haha, klockrent Hammer! Får vi se mindre felstavningar nu då?

2007-08-31 @ 09:48:50
Postat av: Martin

tommy>> Kan jag inte ansvara för, det är trots allt J som dikterar sina egna nyheter.

2007-08-31 @ 11:32:17
URL: http://indiepop.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback