Build it up, tear it down

Jag är lite less just nu, har fått avgipsningstid den 13 september, alltså åtta dagar senare än vad det är tänkt. Jag är inte speciellt sugen på att gå med gips så länge utan att först kontrollera att det är absolut nödvändigt. Därför ska jag försöka tjata mig till en ny tid. Nödplanen är att jag tar av mig gipset själv annars på onsdag, när det gått sex veckor. Jag tror, eftersom det känns så, att det redan är läkt, så egentligen skulle jag vilja ta av det redan idag. Men sex veckor kan jag stå ut. Då har jag tillräckligt med tid på mig att arbeta fram rörligheten och styrkan i handleden inför landslagslägret i Torsby med start den 23 september.

Träningen flyter annars på bra, mycket löpning blir det. Har kört 6h på två dagar nu, varav ett jättefint ol-pass i Gyllbergen idag.

Kommentarer
Postat av: Brumpan

Klipp upp det!

Postat av: J

MEn sluta gnäll och inse fakta att du behöver de där

2007-08-30 @ 15:33:46
Postat av: Martin

J>> Men då kan väl du ta på dig ett gips i åtta dagar på din friska hand och sen berätta hur jävla kul och nödvändigt det är.

2007-08-30 @ 17:04:02
URL: http://indiepop.blogg.se
Postat av: Örjan

Hä som helt perfekt juh, Tord hade hört rykten om en tidigare röntgen och gipskap, göttaste moset!

2007-08-30 @ 17:30:16
URL: http://www.sr.se/p3/mammas
Postat av: J

P trodde du hudsat för mycket och på så sätt fick lov att ha gipset extra länge

2007-08-30 @ 19:19:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback