Torsdag

Idag blåste det sjukt mycket.

Sprang OL i Bomsarvet med Pyppe idag. Bommade inte så mycket, men det var väldigt risigt i skogen, nyröjt precis överallt kändes det som. Vågade inte släppa på allt för mycket med tanke på foten. Tejpningen höll bra och jag kände inget just, men jag sprang försiktigt och kände efter hela tiden, vilket inte är så bra egentligen. I en tävlingssituation tror jag dock att jag inte kommer behöva tänka på foten. Pyppe snackade mest om Lynx och andra klubbar. En intressant grej var att vi körde skidhögskolans nya minibuss som endast hade gått 17km innan vi brände ca 18km till.

Just nu har jag besök av Brumpan och Pyppe, vi lyssnar just nu på Elivs och kollar på Brumpans bilddagbok.

Hörs





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback