TIOMILA

Det blev inte riktigt som vi tänkt oss...

Vi hade som stolpe ut hela tiden.

Min sträcka: Gick bra fram till varvningen, orienterade säkert och distingt och såg till att köra på säkra punkter och fullfölja taktiken för varje sträcka. Natt-teknik helt enkelt. Men efter varvningen gjorde jag en riktigt rejäl groda. Jag orienterade inte alls som jag gjorde på första varvet och bommade 4,5-5min på första kontrollen efter varvningen och upp emot 2min till på tredje sista. Inte alls bra. Tappade dock bara fyra min på täten, men det var väldigt onödiga bommar där på slutet. Typiskt att tappa koncentrationen efter varvning.

Men det som var positivt var att vi, i laget, aldrig gav upp och tillslut hamnade vi på en slutlig 23:e plats. Inget vi är speciellt nöjd med, men med tanke på hur loppet utvecklade sig så är vi nog rätt nöjda ändå.

Positivt var att min fot fungerade bra med hård tejpning, men tävlingsovanan var påtaglig. Nu ska det bli kul att börja komma igång med massa tävlingar så formen är på topp till jukola!

www.10mila.se

Kommentarer
Postat av: Jonas

Tjohej på dig! Så hittade man fram till din blogg på något konstigt vis. Ser bra ut må jag säga. Allt väl annars?

Postat av: rollen

Distinkt stavning i det här inlägget.

2007-04-30 @ 18:18:32
Postat av: Burken

Googlade på stukad fot och kom hit. Stort!

2007-05-15 @ 09:59:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback