Natt-SM

Ikväll är det dags för natt-sm. Jag går ut först kl 21.00, dvs jag får fördel av en ljusare natt.

Tyvärr får jag springa med Old-School-halogen istället för med värstingampa.

Lägret här nere har varit fint, rolig terräng och roliga klubbkamrater. Tyvärr har Gudrun och Per förstört skogen väldigt mycket bitvis. Vi har även en Korsnäsare med oss på lägret, soon to be mård kanske?
Vädret har varit stabilt men inte speciellt varmt. Till helgen, på sprinten, hävdar Rosten att det blir marathonshorts oavsätt väderlek...

Jag har äntligen fått mina cykelprylar nu, men de är ju i Borlänge och jag är i Varberg. Suck!!


Lär bli framskjutna placeringar för MOKS-löpare ikväll!

Peace out!

Kommentarer
Postat av: Lasse-Maja

Uteblev framgångarna på natten?? Får en känsla av detta...men maratonshortslöftet antar jag hölls i dagens värmebölja...!?

2007-04-15 @ 19:20:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback