Bra skidföre och trött kropp

Skidföret är fortfarande bra i Borlänge! Det känns bra att kunna hålla i skidåkning ett tag till nu när jag tänkt ställa om till barmarksträning mer och mer. Skönt att kunna skjuta på rullskidspremiären några veckor till. Kan vänta med det till i maj.
 
Tyvärr går inte löpningen så bra. Jag har lite ont i ett knä, men jag ser en positiv prognos så jag tror fortfarande att jag kommer kunna springa på ordentligt snart. Det finns dessutom ingen barmark just heller, så någon vettig orienteringsträning har det inte heller blivit så mycket av.
 
Idag åkte jag ett kanonfint klassiskt pass i Bergebo efter jobbet med Världsmästarn. Klister och hårt underlag. Lite isigt bitvis men överlag bra. Bjöd Världsmästarn på årets snyggaste vurpa dessutom. Det blev dock inget småländskt hånflin då han själv vallat bort sig och fick byta till skejtskidor redan efter 3min in på passet. Men lite "skrattar bäst som skrattar sist" blev det nog ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback