/\/\/\Y/\

Blyg-Joel skickade en förfrågan via sms häromdagen. Eftersom ryktet om att jag är den mest kulturella sprider sig, ville han ha tips på vad han skulle ladda in för ny musik på sin ipod. Då slog det mig att jag själv har det dåligt uppdaterat på den fronten. Jag tipsade givetvis om Robyns och Oskar Linnros nya skivor. Och lagom till morgondagens avresa till tusen sjöars land har jag fyllt på min egen ipod med dessa fyra album:

M.I.A. - /\/\/\Y/\
Robyn - Body talk pt. 1
Oskar Linnros - Vilja bli
Uffie - Sex dreams and denim jeans


(intressant att 75% av albumen är av och med kvinnliga artister)

Annars är jag mest insnöad på Weezer's gamla mästeralbum Weezer (1994) och Pinkerton (1996).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback