Tomas och Malins bröllop


Det var en supertrevlig tillställning igår. Middagen och festen var riktigt bra och stämningen var på topp. Fina och känslosamma tal bjöds det på och enligt brudparet själva var jag den mest kulturella av gästerna på bröllopet, vilket resulterade i att jag ska bjuda dem på en mysig filmkväll under senhösten. Det ser jag fram emot!  Jag började bara nästan att gråta vid tre tillfällen.

Idag var det presentöppning och brunch. Mycket trevligt det med. Bröllop är bra grejer =)

Kommentarer
Postat av: JG

Var de när öl 1, öl 2 och öl 3 var slut?

2010-06-14 @ 14:05:16
Postat av: Nisse

Nej, det var när han förstod att han skulle bli av med alkohol genmom att han var tvungen att pissa!

2010-06-15 @ 15:07:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback