Cykellåtar


Jag cyklade till och från jobbet idag. Finfint, dock lite kallt på morgonkvisten, 7 grader. Jag lyssnar på popmusik när jag cyklar, vissa låtar passar bra och vissa sämre till just cykling.

Exempel på bra cykellåtar i min playlist

Fireside - Follow follow
The Killers - Somebody told me
Hot Chip - Hold on
M.I.A. - Jimmy, XR2
Johnossi - Bobby

Exempel på dåliga cykellåtar i min playlist
Ulf Dageby - Jag ger dig min morgon
The Knife - Heartbeats
The Pinks - Superman
The Kristet utseende - Pudrad fjolla vid köningens hof

Temalåt för veckan
Ebba Grön - Beväpna er
(Jag blev så jävla förbannan över hysterin om prinsessornas förlovningar och kungahuset i veckan)

Kommentarer
Postat av: J

Färganpassa distanserna, TACK!

2009-08-16 @ 22:42:23
Postat av: Hammer

J>> Hur menar du?

Postat av: J

Finn ett fel: Svart Ram, Metallrena distanser, Svart Styrstam och Svart Styre. =)

2009-08-18 @ 20:15:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback