A Sunday in Hell

I helgen gick Tomba la Bomba på i parti och minut och pratade om cykelfilmen "A Sunday in Hell". Det är en film om den hårdaste av cykeltävlingar, Paris-Roubaix. Just denna film handlar om 1976 års upplaga som var oerhört tuff och spännande. En film som sägs vara en av de bästa cykelfilmer som gjorts. Inte konstigt att Tomba la Bomba besjöng den så pass i helgen! Anledningen till att jag drar upp detta är att de tre senaste dagarna har jag gjort vägarna osäkra på min civilracer då jag cyklat på snöiga och slaskiga gator i Borlänges omnejd för att ta mig tur och retur från O-Ringenjobb. Vädret har varit allt annat än torrt, så känlan av att det var en söndag i helvetet (trots att det var tisdag, onsdag och torsdag) infann sig i min arma lekamen. Så nu vill alltså jag också se den filmen, mer än gärna!

Kommentarer
Postat av: tomp

Jag hade "A sunday in hell" igår i Grönklitt!

2008-02-11 @ 13:20:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback