Inget Kiruna

Hade sett fram emot att åka in finskorna i helgen. Men minusgrader och några mm snö i Falun är inte dåligt det heller.
 
Jag är sjuk så det blir inget träningsläger i Kiruna. Planen var att jag skulle åka upp i onsdags, men eftersom jag kände mig lite krasslig efter Idrelägret bokade jag om resan till fredag. Men eftersom jag kände mig sämre igår onsdag bestämde jag mig idag för att skjuta yttligare på det hela. Nu är planen att jag åker upp på måndag och åker med lagkamraterna till Ylläs och tar del av någon kartträning där. Första loppet är på fredag den 27:e.
 
Det är såklart inte kul att vara sjuk och missa bra teknikträningar i Kiruna men det är bara att gilla läget. Prioritet ett är att bli helt frisk, sedan blir nästa mål att få några kartpass innan första loppet. Bara jag blir frisk känner jag mig trygg med den fysiska biten. Träningen har flytit på väldigt bra under september, oktober och fram till och med Idrelägret.
 
Skidorna är vallade, stavarna är kapade i rätt längd och kläderna ligger tvättade och ihopvikta inför avresa. Det är bara jag som inte är klar än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback