Sundsvall revisited

Det blev en sväng till Sundsvall i helgen igen. Anledningen var att min bil bröt ihop förra helgen under dopet. Det var inte nog med att airbaglampan lyste, utan även motorlampan började lysa (och blinka) vilket i sin tur medförde att bilen gick ner i serviceläge, dvs strypt till max 70 km/h. Jag fick därför låna pappas bil under veckan och komma upp och hämta min nylagade i helgen. Det var inte helt mödofritt att laga bilen, men nu är den hel och opel i Sundsvall har en helt annan service- och kompetensnivå än opel i Falun. Dessutom kan man få tid för reparation enkelt, snabbt och smidigt i Sundsvall. Opel i Falun har en kund mindre.
 
Jag hann såklart också med att träna och leka med lilla My. En bra helg med andra ord!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback