Less

Fick några fin träningspass efter SM i Hudiksvall, speciellt när jag var i Bergebo förra helgen och körde två fina pass. Jag hann också med att uppleva VM-spektaklet här i Falun veckan dessförinnan. Tränade lite föriktigt i måndags och tisdags, men började känna mig dålig på onsdagen. Sjukskriven på torsdag. Hemma från jobbet till och med. 
 
Skulle egentligen åkt stafettvasan i fredags. Tyvärr blev det inte så. Synd, då jag tror det hade varit kul, dessuom var det fin-fina förhållanden.
 
Nåväl. Har varit väldigt stilla senaste dagarna och känner mig lite piggare. Får se vad det barkar åt nästa vecka. Om det kan bli något tränat eller inte.
 
Vore fint att få några fler vårskidsåkningspass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback