En inneboende under veckan

Nordebo har varit på besök i veckan. Han skulle ha varit med i Vemdalen och tävlat också men han fick kasta in handduken efter att magen strulat under fredagens skandinaviska cup på Lugnet. Magen blev snabbt bättre och när jag kom hem från Vemdalen var han med i matchen igen.
 
Kul med besök. Vi har tränat och snackat skit och jag har även jobbat en hel del eftersom jag ska vara borta i nästan två veckor framöver i och med EM.
 
Idag fortsatte Nordebo mot Mora för att köra Intersportloppet i morgon. Jag tror han kommer åka bra. 
 
Jag åker till Lenzerheide i Schweiz i morgon. Det ska bli kul. Det verkar som det ska snöa rejält under natten och morgondagen. Det blir nog bra förhållanden på tävlingarna. Vi börjar tävla på tisdag och tävlingarna följer man här: www.skiolem15.ch
 
Jag hoppas vi har internetuppkoppling på boendet så att jag kan uppdatera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback