Bra avslutning på mästerskapet

Det blev en bra avslutning på EM för min del. Ett stabilt lopp på medeldistansen som räckte till en åttonde plats. Tio sekunder till sjätteplatsen. Det får jag vara nöjd med även om jag grämer mig lite över några misstag längs vägen. 
 
Stafetten blev kul! jag fick åka i andralaget, men ett starkt sådant. Marcus åkte bra på förstasträckan och jag fick gå med i svansen på tätklungan. Jag gjorde ett väldigt bra lopp även om jag hade önskat lite mer krut i benen. Ulrik jagade ikapp de 20 sekundrarna som var upp till silverkampen. Norge vann ganska komfortabelt men vi gav Ryssarna en match, men Lamov visade sig vara en storlek större en Ulrik. Vi är väldigt nöjda med bronset. Tråkigt dock att förstalaget körde bort sig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback