11:a på EM-lången

Gjorde en bra spurt och kom in på 11:e-platsen idag igen. Foto: Skogssportmalin
 
Det blev alltså yttligare en 11:e-plats idag. Bra, men jag vill ju mer. Men det är tufft. Det är bra killar jag tävlar mot.
 
Loppet var bra och jag gjorde bara några små misstag. Däremot hade jag inte det där "lilla extra" som behövs på en bana som denna. Men men, inget att hänga läpp över. 
 
Rost var starkast idag och vann efter ett imponerande lopp. Kul! Jag åkte bakom han ganska mycket på förstavarvet men var liksom lite för långt bak för att riktigt ha ryggen. Sedan hade vi olika gaffel på varv två. Med det lilla extra i kroppen kanske jag kunnat hänga med bättre och skapat mig ett bättre läge? Vem vet. Skit samma. Nya tag på lördag på medeldistansen. 
 
Resultat
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback