Fortfarande sjuk

Mardrömmen fortsätter. Har i princip varit sjuk sedan jag kom hem från Ylläs. 7:e december var senaste gången jag ägnade mig åt fysisk aktivitet med en någotsålunda bra känsla i kroppen. Det var inte min plan direkt.
 
Jag har provtränat vid några tillfällen för att få nya bakslag. Har förvisso kännts ok de gångerna jag provat att träna. Jag är ganska försiktig. Och när jag kännt mig så pass pigg att jag kunnat testa att träna har det faktiskt kännts helt ok. Jag vet inte om det bara beror på att det är skönt att faktiskt komma ut och röra på sig eller om det faktiskt kändes bra (eller helt ok åtminstone). Men genast kommer bakslagen. Jag börjar bli less. 
 
Det blir inga fler träningspass under 2015 kan jag konstatera. Jag hoppas det kan bli några under januari i alla fall. Världscupen i Tyskland i slutet av januari vill jag gärna åka bra på, men just nu är det väl frågan om jag ens kommer till start. Hopplöst är det. Ingen träning under julledigheten. Känns bortkastat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback