Bra träning i Idrefjäll

Efter intervaller får man käka twix
 
Det går bra med träningen här uppe. Jag har inledningsvis kört väldigt lugnt för att komma igång med träningen igen.  På lördagens eftermiddagspass började det kännas ganska bra och på söndagen kändes det bra. Härligt! Framförallt var det trevligt att springa upp på Städjan och sträcka ut på fjället.
 
Igår körde jag det första fartpasset. 3 x 20 min tröskel med 4 st impulser inlagda i varje intervall. Det gick över förväntan tycker jag. Det kändes inte bra, det kändes inte uselt, det kändes helt ok. Bra alltså. Nu är jag tillbaka i träning. Det blir ett till intervallpass på torsdag innan jag åker hem. Eller hem och hem, jag åker till Sundsvall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback