Bra läger i Arvidsjaur

Intressant vägvalssträcka på medeldistansrejset i tisdags. Jag tog höger och var snabbast.
 
Det blev ett kanonläger i Arvidsjaur. Vi hade tur att det damp ner så pass mycket snö att vi fick till många fina övningar. Superbra jobbat av ledarstaben och återigen helt suveränt med helpension i Försvarsmaktens regi, denna gång på K4.
 
Mycket teknik och mycket fart blev det så kroppen är lite halvmör nu. Jag tyckte att jag kunde genomföra passen bra och att vi hade ett bra upplägg. Även om jag inte direkt var superpigg de sista passen. Kul också att mäta sig med de andra grabbarna och se att det är jämnt och hårt. Bra sparring och bra stämning i truppen.
 
Vi hann också med en hel del biljard på kvällarna. Jag tycker vi är duktiga på att göra lite vettigare sidoaktiviteter än att stirra in i envars smartphone i parti och minut, även fast också vi lider av detta samhällssociala problem, men kanske i en mindre skala.
 
Det blev 82 mil bil hem igår. Det gick bra. Och det var trevligt att hälsa på Päronen och få middag hemma i Sundsvall.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback