Elitseriesprint

Kul att springa sprint idag, inte minst med tanke på att världsmästare på distansen var med, Matthias Müller. Jag gjorde ett ganska bra lopp, men kan skrapa ihop ganska många förlorade sekundrar tyvärr. 1.35 efter vittnar om att jag har en bit kvar till världseliten. Tror jag skulle kunna göra ca 30sek bättre idag. Snabbethen i både löpning och orienteringen måste jag träna upp om det ska bli nåt. Har fått ett större sug för sprint så jag är inte lika anti som förut. Kammade hem lite mer elitseriepoäng också. Får se om jag springer elitseriefinalen, har lite andra planer den helgen som förvisso inte är spikade, annars har jag bara ett lopp kvar denna säsong. Smålandskavlen!

Karta
Resultat
Tracking


Kommentarer
Postat av: rollen

Brud på g?!

2010-09-26 @ 21:21:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback