Personliga rekord

Det gick ganska bra på dagens sprintlopp. Var ganska snabb och hade bra koll på kartan. Gjorde dock några tvivelaktiga vägval där jag tappade tid och ett femsekunderstvek när jag inte kunde bestämma vägval till sexan. Detta räckte till en 13:e-plats som också är den bästa placeringen jag haft i en världscup. Men det var inte det bästa lopp jag gjort. Känns bra att jag är lite mer med i matchen nu än tidigare denna säsong, så jag är nöjd. Jag stannar positiv (direktöversatt uttryck).

Dagens andra personliga rekord var 315 poäng i Yatzy. Det blev i en ganska hård omgång där Påsen blev tvåa på 308 poäng.

Kommentarer
Postat av: Kristina N

Fan 315 är inte dåligt

2010-03-15 @ 18:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback