SM-Brons i ett kallt Arvidsjaur

Det var trevligt att kamma hem en medalj idag. Loppet var helt ok och jag är nöjd. Gjorde två dåliga vägval där jag tappade tid, men det stora tidstappet bestod tyvärr av att jag fick åka en omväg pga ett spår som inte fanns/var ouppkört(!!!). Tappade 50sek på den sträckan. Hade kanske fått tätkänning utan det misstaget och kunnat kämpa om segern i spurten som Gurra vann före Rollen. Men jag gråter inte över spilld mjölk, min första senior-sm-medlaj smakar bra. Även om jag inte fått den än pga förseningar i posthanteringen.

Kommentarer
Postat av: Lars

Grattis till medaljen Hammer!



Självklart hade Skid-O trugor varit det vinnande vapnet igår. Men sånt hade man ju inte räknat med och därför inte lagt med i packningen.

2010-01-04 @ 21:33:41
Postat av: JG

Grattis. Tackar för sträcksegern till kontrollen du inte skulle ha :)

2010-01-05 @ 13:39:11
Postat av: Joakim Engström

Grattis!

Postat av: Erla

Bra jobbat!

2010-01-07 @ 10:57:02
Postat av: Joel

Vilket spår var det som inte var uppkört? (!!!)

2010-01-07 @ 11:47:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback