Plus och minus, O-Ringen 2010

Arrangemang, Plus
+ Terrängen på de fyra första etapperna
+ Banorna på de tre första etapperna. Riktigt bra.
+ Radio O-Ringen
+ Bevakningen av Elitserien
+ Plastfickor

Arrangemang, Minus
- Femte etappen (Jag köper argumentet med gångavstånd till sista etappen, men det borde gå att lösa bättre)
- Banläggningen etapp 4 (förvisso är inte H21L så högt prioriterad, men hallå, bättre kunde du väl Mr Banläggare?)
- Vattentåliga röv-pappret på 10 000-delen (etapp 2). Sluta använda detta tack. Genast.
- Sjätte etappen. Stängde typ samtidigt som man kom dit.
- Mat-tältet på C-orten
- Tävlingsregler (förbjudet område)

Överlag ett mycket bra O-Ringen. I paritet med Sälen och Mohed, men Örebro faller lite på att sista etappen var riktigt usel, något som både Sälen och Mohed lyckades mycket bra med istället. Rolig och varierande terräng och bra banor (förutom etapp fyra och fem som ovan nämnt). Vädret går inte att påverka, jag är dock ganska nöjd med att vi bodde i lägenhet. Klar trea bland O-Ringar på 2000-talet.

Jag, Plus
+ Bra fysisk form, kände mig riktigt stark
+ Känslan och flytet under tredje etappen fram till väggen
+ Fick visa leg på sjätte
+ Badade på vilodagen
+ Fixade bra boende och trevliga sambosar under veckan

Jag, minus
- Orienteringen
- Många misstag
- Borde ha varit kyligare i orienteringen
- Håriga ben de sista två etapperna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback