25mannaträning

Stor uppslutning när det var 25mannaträning i Bergebo idag. Gemensam start, gaffling och SI. Riktigt kul. Tyvärr gjorde jag en stor krok på tvåan efter att ha varit solo vid min förstakontroll. Detta följde jag upp med en ännu större bom på femte kontrollen. Sen skärpte jag mig. Vi hade en ganska tuff långsträcka på slutet där jag ställde av ett gäng löpare i en brant backe, så det var skönt. Kroppen fungerar bra efter mina tre dagars seghet, vilket känns skönt. Men jag kan fortfarande inte orientera vad det verkar. Så jag vet vad jag behöver jobba på.

Till helgen ska vi till Bosön med skido-gänget. Tester och föreläsning står på programmet. Landslaget togs förresten ut i dagarna, det var skönt att få en plats där. Dock betyder inte det så mycket då vi inte har tillräcklig budget för att bedriva någon lägerverksamhet. Men det är ändå bra att det finns ett lag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback