Dagens tabbar

#1 SVT-tanten

Men hon behöver inte skämmas speciellt mycket, SVT generellt har ganska dålig koll på cykel.

#2 Killen i kassan
När jag var och handlade idag blev jag förbannad, och sen glad. Eller kanske inte förbannad men väl irriterad. När jag kom till kassan visste inte den sommarvikarierande kassa-killen (en särskrivning hade varit rolig här) vilka äpplen jag hade köpt, suck. Däremot knappade han in "Stor Kiwi" för mina tre avocados. Då blev jag glad, eftersom det blev 1.90 istället för 15kr.

#3 Humlan
Han flög ner i en av mina blommor och verkar inte hitta ut igen. Till humlans försvar kan jag tala om att blomman är omsluten av plast, men ändå, han kan inte vara nöjd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback