Touren hittils

Etapp 1 Medel, Österrrike
Ingen höjdare. Seg kropp och misstag i utförsbackarna. Tappade tre minuter utför! En dålig inledning, 22a.

Etapp 2 Långdistans, Österrike
Bättre, men tyvärr väggning på slutet och även idag 2-3 minuters tapp i utförskörningarna på slutet när både skallen och kroppen var tom.

Etapp 3 Sprint, Italien
Gick ganska bra, men idiotgenen över ån undvek jag och tappade över minuten på det. Dock vadade jag över ån en gång (bästa vägvalet!!) och blev 8. Nöjd men även idag seg kropp. Känner av ryggen dessutom.

Etapp 4 Långdistans, Italien.
Bra idag, dock lite dåliga vägval. Ganska nöjd, men med min nuvarande form går det inte fortare. 18e. Borde ha varit topp 15 minst tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback