Fint i Asker

Hær i Asker ær det fint væder men tyværr inte så mycket snø. Det går att åka skidor i alla fall, bara man kommer upp lite på højderna. Åkte 30km idag och då var jag inte i nærheten av att besøka alla spår som fanns. Otroligt mycket skidspår i skogarna hær.

Tyværr missade jag att se tour de ski-sprinten eftersom jag satt på bussen då. Men jag har sett repriser. Insidenten med Hellener och Devon Kershaw var lite retlig. Davon skriver bra på sin
blogg om detta, intressant att två ej namngivna svenska ledare verkar vara riktiga røvhål;) (eller møjligen bara upprørda)

Jeddin åker fint i Tour de ski China också. Tvåa på inledande sprinten och sexa på "distansloppet" 5km masstart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback