SM-helg nr 2

Idag bär det av ned mot Halmstad för SM i medeldistans och stafett. Kval på fredag, final på lördag och stafett på söndag. Tyvärr har vi lite skador och sjukdomar i truppen, men det är inget som sätter stopp för oss övriga mårdar. Jag springer i heat 4 under morgondagens kval och min förhoppning är att ta en topp 10-placering och därigenom kvalificera mig för lördagens final. Ingen lätt uppgift, men jag ska göra min bästa.

Stafettlaget:
1. Hoja
2. Hammer
3. Låma
4. Rollen

Direkt efter stafetten på söndag åker jag på läger i Torsby med landslaget. Det ska bli kul, men det blir mestadels träning utan stavar för min del.

Kommentarer
Postat av: Brumpan

Lycka till och njut av snön! F#n va avis jag är...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback