Mot Norrland

image83
I kväll åker jag hem till mor och far i Sundsvall, det ska bli skönt. Det som inte är lika skönt är at jag måste ut och stresshandla julklappar snart. Nu har jag precis varit och kört lite styrka i gymmet, håller på att packa också. Som vanligt kommer jag väl packa med mig massa prylar jag inte kommer använda. Det jag däremot garanterat kommer packa ned är mina nya, eller kanske inte nya, men i alla fall med nya spetsar på, skidO-trugor. Världsmästaren hjälpte mig att byta ut blötjärnsspetsarna mot hårdmetall igår, känns riktigt bra. Ska försöka mig på att byta på mitt andra par skidOtrugor också. Jag fick även en legendarisk truga, eftersom jag tappade bort en av mina i Harsa för nån vecka sen. Den nya står det "Berra" på, alla förstår vilken Berra...

Kommentarer
Postat av: Jålle

Big-Bertil

2007-12-18 @ 10:00:04
Postat av: JG

Berra i Sällskapsresan ??

2007-12-18 @ 10:09:30
Postat av: Nordebo

Bingo-berra?

2007-12-18 @ 10:33:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback