KidBoa har körkort!

Min lillebror tog körkort idag, grattis! Det var på tiden och skönt för honom. Skulle han nu bara ta tag i sitt liv och slita sig från datorn för att träna istället, skulle jag vara nöjd. Jag ska fundera på hur jag kan dra nytta av detta. Jag har redan förlorat på det, eftersom han tänker ta päronens bil till Vemdalen där han ska fira nyår, så jag får låna en skruttig saab av hans polare, för att åka till skidspåren med under den tiden.

Men det kan jag leva med, bara det kommer mer snö. Det var inte jättekul att åka 1.45 på 500m-slingan på Lugnet nu ikväll.

Kommentarer
Postat av: Kidboa

Jag har ju fan ett jobb nu :D sitter dock framför en dator 9 timmar där också :D

2007-12-07 @ 18:24:36
Postat av: Nordebo

du hade ju trevligt sällskap i allafall!!

2007-12-07 @ 18:47:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback