Träning i Sundsvall

Jag har stannat kvar i Sundsvall efter lägret i Sollefteå. Det har varit fantastiskt bra väder och jag har tränat på ganska bra. Rullskidor och löpning. Har tänkt lägga in ganska mycket löpning denna vecka inför Höga Kusten Trail nästa helg. Det känns dock som det kommer bli väldigt långt med 43 km.
 
Annars är det ganska skönt att inte göra något annat på dagarna än träna och vila. Sista veckan innan jobbhösten startar. Sista dagen på O-Ringen på måndag och första dagen på Adshape på tisdag. Det ska bli spännande! Jag ser fram emot det.
 
Jag har hunnit fylla år också. Det var sådär spännande. Det var roligare att lilla My fyllde sju månader. Jag har hängt ganska mycket på Segelvägen med syrran och My också. Igår var vi ute på födelsedagsmiddag på Vindhem. Det var tur vi hade bokat bord då det endast var vi som var där och åt ;-) (Enda dagen med regn under min semester typ).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback