Hårt läger i Sollefteå

Lägret var kort men hårt. Tuff intervaller både tisdag, onsdag och torsdag. Lite för tufft för min smak då jag blev rejält sliten efter onsdagen. Att sprida ut fartpassen så att man kan ge gärnet på dem och inte vara trött från start tror jag mer på.
 
Vädret var bra och rummet varmt, sömnen blev lite lidande vilket också var en anledning till att jag blev ganska sliten under lägret. På det hela ändå ett bra läger och det är skönt att träna ordentligt igen.
 
Nu är jag i Sundsvall igen och har hunnit med att traillöpa på Vårdkasen, lekt med My och varit på Jonas 30-årsfest. Mycket trevligt. I morgon tänkte jag börja träna igen. Sista veckan lyxledigt innan jag börjar jobba igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback