Träningsdagar i Uppsala

Denna vecka har svept förbi ganska snabbt. Såhär långt åtminstone.
 
 
DSA har haft SkidO-läger i Uppsala måndag till torsdag. Eftersom jag skulle på kurs med jobbet i tisdags fick jag anlända sent och checka in på tisdag kväll. Vi bodde i IF Thors klubbstuga i Lurbo. Beyond sunkig skulle man kunna ge den i betyg.
 
Träningarna var bra. Även om det är ganska platt i Uppsala går det att sköta träningen fint. Bra områden för RullO hittade coach Annika och vi kunde ställas inför tekniska utmaningar. Idag körde vi även ett ol-pass på ett av SM-träningsområdena. Behövligt för en sån som mig. Lite trist att ett SM-träningspaket man betalar 50 kr per karta för inte har riktiga kontroller i skogen, utan några trötta snitslar som var svåra att upptäcka. Det stör flytet för oss ol-motionärer.
 
Bra läger alltså, trots att det för mig endast bestod av fyra pass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback